torsdag 1. april 2010

Fjellgeita!

For det første er jeg i Stavanger, og for det andre skvetter jeg når jeg titter ut av vinduet og vi er omringet av fjell, er ikke vandt til det hjemme! Fjellet i bakgrunnen heter Lifjell, og det ble besteget av undertegnede :o) Min første fjellvandring tok fira timer tur retur, og jeg må si jeg er fryktelig stolt av meg selv!

Utsikten fra toppen, det er skikkelig høyt, kommer ikke så godt frem på bildet.

Tur følget mitt gikk flere ganger fra meg, de er så fjellvandte de innfødte vettu :o)

Et lite vår tegn på slutten av turen, Good tordags kveld!

Klem fra flinke-fjell-jenta :o)

5 kommentarer:

  1. Hei der! Begynt å ta etter dialekta allerede???! Fira timer ; ) Kos deg masse.
    Og så gøy med sommerferie, skulle ønske jeg visste hvem du skal på ferie med. (Og de Thailandske prisene du lister opp tror jeg definitivt er kun et rykte...)
    klems

    SvarSlett
  2. :) så koselig at du er i stavanger og koser deg. Syns du er ille flink der du er ute å vandrer, gå deg bare ikke bort, vil ha deg hel hjem jenta mi :) Fortsatt god påske. Stooor klem.

    SvarSlett
  3. Så hyggelig Irene. Dette ble jeg kjempe glad for å se. Regner med at du er klar, når jeg neste gang foreslår en jentetur i fjellheimen... Å nå har jo du erfaring, og kan være turleder!! Gleder meg! klem linn

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Hei du!
    Innom å titter jeg:).
    Ønsker deg en fin vår og en flott ferie:).
    Mvh
    Liv

    SvarSlett