tirsdag 30. mars 2010

"one night in Bangkok..!"

19.Juli går turen til Bangkok, fire dager der, og videre to og en halv uke i Phuket.

Og nå får familien min sjokk, for dette vet de ingen ting om, beklager Marianne, Vera må nok på kennel når dere reiser til Kroatia....håper alikevel du passer kattene hele påsken.. :o)

Hører rykter om at det koster 100kr for middag en hel uke, 30kr for en times kropps massasje, og 6kr for et par sko, ja, da overlever vi nok :o)

Turen har jeg fått i gave, tok tre uker og masse masing for at jeg klarte å ta i mot den, men nå klarer jeg å glede meg, Sanne er selvfølgelig også med!

Håper å oppleve disse vakre bildene på ekte!

Mmmmmm...kan nesten ikke vente!!
.
Og grunnen til at jeg har tid til å blogge i dag, er for at Sanne har reist til Egypt, og jeg er hjemme heeelt alene, det er lenge siden sist, og gud hvor kjedelig det er,..he he :o)
.
Ha en fortsatt fin dag og påske ferie!
Klem

4 kommentarer:

  1. Så deilig, det fortjener du :) Stina

    SvarSlett
  2. Wow, for en opplevelse det kommer til å bli! :) Kjempeheldig som har fått turen i gave! Tenker dere gleder dere masse:)

    Vi har også fått påspandert ferie i år, men ikke akkurat til et like eksotisk sted da;) 2 uker til Nerja, Spania blir det på oss:)

    Klems

    SvarSlett
  3. Det blir spennende! Vi var i Phuket i februar - et flott sted!

    SvarSlett
  4. Så utrolig deilig jenta mi :) Det blir en tur som setter seg på minnet. Thailand er fantastisk, foruten flyturen.... Men når du først kommer dit, er det verdt det :)

    Massasje er så billig, sko sikkert også, maten er jeg noe usikker på. :)

    SvarSlett