torsdag 15. april 2010

Preikestolen + Høyde skrekk =

Våken natt!
Hadde en fantastisk fin tur til Preikestolen, makan til flott vær og natur, det var en utrolig opplevelse!
Vi traff på folk fra:
Kina, Danmark, Finland, Sverige, Island, Frankrike, og England. Så dette må vel være en verdens attraksjon..?

Flinke Sanne gikk i fire timer, og klaget bare bitte litt når vi nærmet oss toppen :o)

Her klatrer vi opp stein vegger..


PÅ toppen, kjempefornøyd, og glad for opplevelsen, tror jeg.. Sanne har ikke høyde skrekk, og hadde lyst til å gå helt ut på kanten, fikke ikke lov til det av den kjiipe mora si, her grillet vi og solte oss, heelt nydelig!

Sitter ingen der når jeg tar bilde, men ut på kanten der satt det mange mennesker og dinglet med beina utenfor stupet, 604moh!!!
Og det var dette som holdt meg våken i natt, jeg fikk helt panikk for høyden jeg hadde vært oppi, og var skrekkslagen over de som gikk ut på kanten, merkelig at skrekken kom så lenge i etterkant, men den gjorde det, og jeg ramlet ned gang på gang.. håper ikke jeg gjør det samme i natt :o)
I dag har vi vært på tur i Stavanger, en utrolig sjarmerende by!
Ha en god helg!!

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en kjempetur, kos dere masse og hils så mye fra meg

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte bilder fra Preikestolen! fikk lyt til å gå der selv kjente jeg :)

    God helg!

    SvarSlett