onsdag 3. februar 2010

LONDON..I'm in looove!


Et fantastisk skue, blid som ei sol, og luktet som en søppelfylling, betalte 20.-for å få dette flotte bildet! 6700 piercinger hadde hun rundt på kroppen.. Hver sin lyst!


London Bridge, var kjempevanskelig å ta bilde av, for det krydde av båter og turister, så et halvt bra bilde var det jeg fikk til.


Utsikten fra London eye... "sukk".





London eye, 135.mtr høy, jada jeg holdt meg godt fast :o)





He he, som plommen i egget! Kanskje litt vågalt å legge ut, men shit æv, kolegaen ved min side er godt gift og ingen ting å frykte, han bak derimot.. :o)
Det er forøvrig sjefen min som tar bildet.. he he he!



Hmmm... resten av turen er sensurert, men blir aldri glemt. Jeg har spist og drukket masse, og kun brukt 300.- fra egen lommebok, pluss bare litt gaver med hjem, det skal godt gjøres på en fire dagers tur til London!
Jobben betalte hele moroa for 52.personer, til og med kofferter fikk vi før vi reiste.
Lenge siden jeg har hatt det så gøy, på jobb!

Åh.. jeg kunne vært en uke til..

3 kommentarer:

  1. Der kom jeg endelig inn på innlegget!

    Det ser ut som du har hatt en super tur, og så heldig som fikk alt spandert av jobben! :)
    London er fantastisk, helt enig!

    God helg, Irene! :)

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har kost deg virkelig:)

    Sitter å leker med tanken om å reise til London når våren kommer:)

    Ha en nydelig helg:)

    Klem Linea

    SvarSlett
  3. God kveld i stua!

    Det ligger noe til deg på bloggen min;)

    SvarSlett