lørdag 30. januar 2010

Mens jeg venter..

på take off til LONDON, tenkte jeg å dele med dere hva mine gode venninner tar seg tid til å sende meg:
Fra herlige LINE

Dikt fra i sommer:
Sov godt min due, selv om du sku høre ei flue.
Eller kanskje en mygg, som vil suge blod av din rygg, la deg ikke distrahere, det kunne vært flere.
Så sov søtt på din pute, bry deg ikke om det skulle være litt snørr i din snute.
For natten er ung, selv om du ikke gnir hånden mot en pung.
Sov godt min venn, og du skal alltid vite at selv når du må shite, er du i tankene mine, håper jeg er i dine.
Glad i deg :o)

SÅNNT BLIR MAN GLAD AV!
Leser mld flere ganger i uka, og ler like godt hver gang, og blir glad i hjertet mitt.

I dag fikk jeg:
Hei, sender en liten liste over ting å være glad for:
1. Du har livet foran deg!
2. Du er en flott, sprek og herlig jente.
3. Du har en super datter, som du har passet på i alle år selv, og har gjort en fantastisk jobb.
4. Du har hus som du tar vare på, og du kommer deg over hindre hver gang. Fantastisk!
5. Du har mange venner som står ved din side uansett!!
6. Så hva forteller disse tingene deg, jo at du er en kjempesterk jente som mange beundrer, så sett pris på deg selv.
7. Og døh, du er snart i London, ta å nyyyt det æ! :o)
Klem fra meg og jeg er glad i deg.


Fantastisk, der sto jeg midt i Østfoldhallen og gråt en skvett, for noe så koselig å få på melding, hva!!?

Fra søte og snille SUSAN fikk jeg her om dagen:

Roser er røde, fioler er blå, druer er søte og du er like så.
Det var dagens dikt fra meg til deg lille skatt :o)

Fra flotte og gode LINDA fikk jeg disse ord her om dagen:

Du har jo helt glemt å skryte av deg selv!
1. Du er lojal
2. Du er ærlig
3. Du er hærlig
4. Du er vakker
5. Du er ille snill
6. Du er singel (noe jeg ikke skjønner) og hot.
7. En venn for livet
Ille glad i deg snuppa mi. Go klem.

Så dagens gode gjerning må bli å sende noe koselig til alle vi er glade i, det er ikke alltid det skal så mye tid til, og det er så deilig å glede andre, og ikke minst bli gledet!
Ta vare på hverandre :o)
God lørdags klem fra meg!

3 kommentarer:

  1. Hei:) Så koselig at du la ut meldingene fra meg æ.. Den første er jo veldig vår humor da, kansje noen som stusser på den:) Håper du har det knall i London Irene, det unner jeg deg virkelig jenta mi:) Skitt fiske:):):) Klem fra Line..

    SvarSlett
  2. Heisann:)

    Jeg ser på oversikten min at du har oppdatert bloggen, men så sier blogger at siden eksisterer ikke:( Hmm...
    Håper du hadde det helt supert i London i hvert fall! :)

    SvarSlett