torsdag 11. februar 2010

Alder er bare et tall

Innimellom, flere ganger i uka faktisk, får jeg sjokk av mitt eget speil bilde :o)
På jobben feks kan jeg gå rundt og føle meg fin og ung, helt til jeg går forbi et helfigur speil, og bare wow, er det sånn jeg ser ut! Nå er jeg jo fremdeles ei ung hoppe å regne, men alderen har definitivt begynt å sette spor, det er en merkelig opplevelse skal jeg fortelle, bare vent alle dere 20'noe der ute.
Men jeg lever etter; "rynker er synlig bevis på et godt levd liv", og "smilerynker er sjarmerende", he he, så selv om førti nærmer seg med storm skritt (jada er fem år til!), er jeg strålende fornøyd med livet mitt, og formen min!
Ha en fin fin torsdag venner!

1 kommentar:

  1. Uææ, kjenner jeg gruer meg allerede, hehe! Men kan faktisk "skryte" av 4 grå hår i luggen (som jeg febrilsk napper bort) som jeg fikk for et år siden da Nicholas var så syk (bra han ble frisk igjen, hvis ikke hadde vel hele toppen blitt sølvgrå, hehe!). Og så fryder jeg meg over at lillesøster (6 år yngre) har fått linjer, noe jeg ikke har fått tegn til ennå (bank i bordet!). Små gleder, hehe...

    Men du ser FLOTT ut ennå altså! ;) Frierne står nok i kø, hihi!

    Klems

    SvarSlett