tirsdag 27. januar 2009

Utfordring! En morsom en :o)


Jeg har blitt utfordret av Mallas Pauserom, TAKKER, og jeg ble litt svett i henda for utfordringen var:

Gå til foto/mapper.
Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.
Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Og siden familien her i huset er verdensmestere i grimaser, var jeg litt redd for hva jeg måtte vise frem. For det er ikke lov med juks!
Itilegg er jeg ikke spesielt glad i å bli tatt bilder av, så... føler at jeg hadde litt flaks med bildet allikevel.. Så fikk dere som ikke kjenner meg et lite glimt også :)

På bildet er Sanne og jeg på besøk hos Susan, "svigerinna" mi, der traff vi resten av familien, og det siste tilskuddet Frida, som vi koser oss med her.

Utfordringen går videre til:



Søte Maria Mena, og hennes "all this time". Enjoy!

4 kommentarer:

  1. Aiai, nå er jeg spent på hvilket bilde jeg må vise frem! Hehe, skynde seg inn på mappene!

    Kjempefint bilde av dere da! :)

    SvarSlett
  2. Den tar jeg vet du!
    Utrolig nydelig bilde av sannemor

    SvarSlett
  3. Phu!! da var utfordringen tatt:) Må ta meg en røyk jeg nå var stresset på hvilket bilde det ble se. he,he.Koselig bilde av dere:) natta kos fra natt bloggern.

    SvarSlett
  4. Så fin bloggen din er blitt da, litt ny. Når det gjelder skravlemøter så vet jammen ikke hvem som skal ha neste gang. Vi kunne jo gått ut å spise, men i morgen passer det ikke

    SvarSlett