torsdag 29. januar 2009

En annen ting jeg har bestemt meg for i år er at jeg skal bli flinkere til å være med på ting, og si JA!

Og den skal jeg teste ut i morgen, da er jeg bedt på middag, med show i forbindelse med en utdeling av en pris som lokal avisen arrangerer. Jeg skal gå HELT alene, og kjenner muligens ingen der.

Jeg må børste støv av mine sosiale antenner..og danse skoa.

Jeg trenger en ny kjole å gå bort i, så det skal jeg investere i, også skal en ut fra skapet.

Eller.. en har allerede gått ut av skapet. Sambo hadde nemlig et klart øyeblikk her om dagen, og satte på en kles vask. Og inn der gikk min fine grå ullkjole.

Prøver å ikke gi for mye pepper for det, så ikke han slutter å vaske tøy, da får jeg heller ofre et ull plagg i ny og ne..:)


Ønsk meg lykke til!


9 kommentarer:

  1. Lykke til! Det går helt sikker bra, i allefall hvis du stiller i de stilig skoene :o) Får håpe du finner en kjole som løfter deg noen ekstra hakk.

    Klesvask og menn... hmmm.... Må innrømme at jeg har brummet litt for meg selv noen ganger. Utrolig mye forskjellige min kjære greier å sende i samme maskin. Nesten sånn at jeg tror han gjør det med vilje slik at jeg ikke skal be han ta en tørn på vaskerommet ;o)

    Jeg har lovt meg å være flinkere til å si ordet med motsatt fortegn... altså NEI! Men det gjelder bare oppdrag/verv som jeg har alt for mange av i de siste årene. NEI til nye oppdrag/verv skal erstattes med flere JA til ungdommene i huset hvis de vil ha med "gamla" på noe. Føler at tia løper litt i fra meg. Plutselig er de så store at de pakker kofferten og vinker adjø...

    Fint at du tok utfordringen med å lete frem bildet. Ser ut som dere koste dere bra med den lille.

    SvarSlett
  2. MMMMmmmm! Så han slang inn kjolen han da? Tanken var jo god men, bittelitt pepper er jo lov å gi. Han bør som plaster på såret gi deg visan sin så du får kjøpt den nye kjolen syns jo jeg da:)

    SvarSlett
  3. Og lykke til ja1! Hva er det for en pris som skal deles ut da?

    SvarSlett
  4. Oisann, så dumt med kjolen... Tror mannfolk rett og slett har liten peiling på klesvask, her har Han krympet et par av Nicholas sine ullbukser til omtrent barbie-størrelse! Må jo bare le av han:)

    Håper du finner deg en flott kjole og at du får det hyggelig på middagen! Lykke til:)

    SvarSlett
  5. Kos deg masse i kveld da. Håkon fikk et oppdrag etter at jeg hadde føda, vaske kosebuksnee min og legge de i tørketrommelen, han kom tilbake på sykehuset med våte bukser fordi han hadde glemt tørketrommelen, kan tro han var populær. Du kan prøve å ta kjolen i balje med masse balsam i, hvis den ikke er for krympet kan det gå. Iallefall vært forsøket. Du skal ha mye balsam i 1/2 flaske iallefall.
    Og Madonna spiller på Valle Hovin
    http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=540355

    SvarSlett
  6. hvordan gikk det i går? helt alene?:) synd dere ikke kommer til susan i kveld. men sånner det jo når vi har barn. Sanne da stakkar håper hun ikke har skyldfølelse da:) go lørdag!

    SvarSlett
  7. Off med kjolen da. Men du er super tøff som drar opp ermene og drar alene. hurra for deg. Et spørsmål, hvordan legger man ut video på bloggen fra youtube da?? får bare link jeg.

    SvarSlett
  8. Ok, takk for det, men hvor finner jeg det hen da??? må ha det inn med øse se. :o)

    SvarSlett