lørdag 31. januar 2009

Se min kjole!


Fant denne morsomme kreasjonen hos Neste Stopp.
Kjolen er fra: (numph)

Festen gikk fint fredag kveld, når jeg kom inn i garderoben traff jeg første bekjent, hun visste at jeg kom, og hadde spurt om å få sitte sammen med meg! Det var utrolig koselig syntes jeg!
Satt også sammen med flere ukjente, det var bare hyggelig.
Følte meg bare litt utilpass da han ene var vegetarianer, ..også landet det er supersize biff på min tallerken..

Det var et fantastisk fint show, med utrag fra revyer og show som går, skal gå, og har gått, knallbra!

Jeg gjorde som askepott, og gikk hjem midnatt..

3 kommentarer:

  1. Så stilig kjole! Den var bare kjempelekker:) Du skulle jo lekt fotomodell på bloggen nå da vet du, hihi!

    Godt å høre det gikk fint på festen, det går som regel bedre enn man tror:)

    Ha en fin søndag i morgen!

    SvarSlett
  2. Så tøff den var:) vi måtte dra fra susan kl 22 i går, kristian var dårlig form og da er det bara ho mamma som gjelder. Han var så glad når vi kom:) Det er kjærlighet det, mor og barn tenker jeg på:) god søndag!

    SvarSlett
  3. Så fin kjolen var. Passer perfekt til deg. Når det gjelder symaskin sertifikatet så har også du fått utdelt det Irene; Vil det si at du har mistet symaskin sertifikatet og syr uten tillatelse!!!???. Nei det går ikke ann.

    SvarSlett