lørdag 24. januar 2009

Helgens Godter:



Disse er bare så gode! Jeg pleier å lage pesto`n selv, men denne er så billig og god at det lønner seg å kjøpe den. Kan kjøpes på bla Meny.
Med Ruccola, oliven olje, cashewnøtter, sirup, sitronsyre og sjø salt.
Tomat "krasjen" er veldig god til små, godt krydret kjøtt boller.


Kylling Pai; Kjøper maizena pai (også Meny), bare tilsetter vann. Så kan du jo tilsette hva man måtte ønske av grønt og kjøtt. Jeg har brukt kylling, blomkål og brokkoli.
Med mozzarella ost :)




Det er så deilig med helgen, når man kan slå ut håret og har tid til å prøve noe nytt i matveien. Jeg er litt mat-lei om dagen, så noen gode gamle slagere har det blitt denne helgen.

Deilig det og!

9 kommentarer:

  1. Du verden så godt det så ut! :)Maizena pai, er det en melblanding eller? Noe jeg har gått glipp av på butikken her (hvis ikke det bare er fordi jeg bor på bondelandet og det ikke finnes sånt i butikkene her...fnis). Pai er lenge siden jeg har laget, tror jeg må lage det snart! Takk for inspirasjonen:)


    Ciao!

    SvarSlett
  2. Hei snuppa. Det så jammen godt ut. :o) hvor kjøper du den pestoen da??

    SvarSlett
  3. Du skulle åpnet cafe du irene, det så godt ut:) også finner du alltid så mye rart men, godt å ha i maten + det ser lekkert ut:) her har det gått i ett hele helgen. det er jo så morro når det er så store forandringer. søndags kos fra meg til deg:)

    SvarSlett
  4. Her går det også i ferdig paiesker... det er jo lov å jukse litt. I allefall når resultatet blir like godt som å lage den fra bunnen av. Favoritten min er med skinke, sopp og broccoli... nam, nam....

    Ligger en liten utfordring inne hos meg å venter på deg.

    Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  5. mulig jeg ikke fikk sendt komentaren i går. uansett. sere kommer til susan på lørdag el? Gleder meg. Og jeg er ikke gravid!!!! :)

    SvarSlett
  6. Kan være barnevakter vi vet du!

    SvarSlett
  7. Hmm..er jeg blind mon tro? Leter etter utfordringen, hehe:)

    Skal gå på paideigjakt en dag forresten, takk for tips!

    SvarSlett
  8. Hmm..er jeg blind mon tro? Leter etter utfordringen, hehe:)

    Skal gå på paideigjakt en dag forresten, takk for tips!

    SvarSlett
  9. Ååja, utålmodig jeg, hehe:)
    :glede seg:

    SvarSlett