tirsdag 30. desember 2008

Deilige late dager

I dag har vi vært på vollgravene og stått på skøyter, eller rettere sagt, jeg sto på sko, tante og morfar, Sanne, og søskenbarn sto på skøyter. Nå har vi ENDELIG fått minus grader, og bittelittegrann med snø! Og da farer vi ut så fort vi kan, og får deilige røde kjaker.

Alt for små skøyter, nye er innkjøpt, og prøvd ut i skrivende stund. Nye leggiser strikket av en flink tante.



Sanne og Juliane på glattisen.


På kveldene spiller vi enten "Rock band" (jeg synger skikkelig falskt), eller monopol, det hører med i juleferien hos oss :o)

4 kommentarer:

  1. Hei du. Så fine bilder du har lagt inn da. :o) Vollgravene nå, er det trygt da? Blir fristet til å ta frem mine egne og lure frem noen gamle triks. Vi får ta et bloggkurs en dag på nyåret. Ser at jeg har mye å lære av deg. :o) Ha en fin dag i morgen. Stoooor nyttårs klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Da blir det dammen på Krøy imorgen ca samme tid : ) Må bare lage den puddingen først!
    Takk for en koselig dag på isen. Klemz

    SvarSlett
  3. Så koselig det så ut da. Nesten som gamle dager, litt rart å se deg med barnet ditt der. Føler ikke at det er lenge siden vi gikk der.

    SvarSlett
  4. For ei pen jente du har! Og så kledde hun veldig godt lilla:) Kjempegøy å gå på skøyter, dere er heldige som har skøytevær, her er det 8 grader og pøsregn:(

    Ønsker deg/dere en super nyttårsaften og et godt nytt år (litt på forskudd):) Så "snakkes" vi neste år:)

    Nyttårsklem fra Jeanette

    SvarSlett