onsdag 31. desember 2008

Winter Wonder Land




Jeg er så utrolig glad for de få kalde gradene vi har om dagen, helt supert!
I dag har vi vært i dammen rett oppi gaten, alt var så pent og hvitt.





Naturens eget kunstverk!


Det er to timer til gjestene kommer, vi har vært ute helt til nå (prioritering), så jeg begynner å få det litt travelt.. Skulle så gjerne ha overført den deilige lukten av kalkun jeg har i huset nå! Åååååååå....som jeg gleder meg, skulle tatt et bilde av den, men en stk kalkun kropp er ikke så lekker å se på :o)


Med det så ønsker jeg mine blogg venner en fin nyttårs feiring, og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere i 2009.


Godt Nytt År!





4 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg. Vi har også vært ute i dag. Håper å dra og stå på skøyter i morgen men det er mulig Håkon skal ut på skitur så da får vi se hva vi får tid til.
    Ha en fin feiring.

    SvarSlett
  2. Hei jenta mi. Godt nytt år. Vi hadde en fin kveld hos Linn og Christian i går. Håper dere hadde det kost også. Ha en god kveld. Prekas, klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Ok da, er litt ny i bloggverden jeg vet du.

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!

    Synes prioriteringen din er helt riktig jeg! Viktig å kose seg når det er så fint ute.

    Og proppen og kalkunen ser jeg levende for meg uten bildet! ;o)

    Det ligger en award inne hos meg å venter på deg!

    Kos deg videre i det nye året!

    SvarSlett