mandag 29. desember 2008

Mom is home



Denne fikk vi sett halvparten av i romjulen, ellers har det ikke blitt mye film... desverre, for det hører jo med.


Fikk forslag av Lille vennen, at jeg kunne jo synge den når jeg kom fra jobb, så kunne hun åpne døren for meg.. Syntes da jeg ser meg, med middagsplaner i hodet, handleposer under armen, og veldig lyst til å komme innenfor. Skulle begynt å synge søtt for å få komme inn, hmm.. søt tanke da, så jeg sa ja, så får jeg håpe hun glemmer det etterhvert :o)



2 kommentarer:

  1. Ååååå, denne hadde jeg helt glemt...Takk for reminderen :o)

    Hvilke farge ble det på UGGEN?????

    Tusen takk for god-bedrings hilsen, formen er mye bedre i dag :o)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg bloggemor. :o) koselig å se at du har den her inne, kikket litt på her om dagen. Gode minner fra jeg var liten med den :o)
    Klem Linda

    SvarSlett