søndag 7. september 2008

Velkommen innom.. til en snik titt.


Mine favoritter som henger på veggen.. Bilde har min flinke storesøster laget!
Trykkeri skuffen har jeg fått av henne til jul, og det lille bilde har tantebarnet mitt laget.
Sanne elsker å fylle opp skuffen :)



Verandaen utenfor er ny i år og umalt ennå.. Sjekk dybden på karmen 40cm!
Det er vegg det!

Gangen

Vi flyttet hit for 3år siden, da hadde vi pusset opp og helrenovert huset et år i forveien.
Det er fremdeles noe igjen. Huset er over 160år gammelt, nå er det bare ytterveggene i knubb som er så gammelt her.

Mitt råd: BYGG NYTT! :)

2 kommentarer:

  1. Grattis till din award! Och tusen tack för att du skickar den vidare till mig:-

    Ha en superfin söndagkväll
    Kram Gunilla

    SvarSlett
  2. Å det er så gøy når bloggvenner viser bilder fra hjemmet sitt!Så koselig du har det :0)Man blir liksom litt bedre kjent også (*ler)

    Ønsker deg en fin dag!
    Klem

    SvarSlett