lørdag 6. september 2008

Hjemme helt...alene! Og Tusen takk!

I skrivende stund (det er sånn journalister og forfattere sier..) sitter jeg med beina i deilig varmt lavendel vann, har Soletti`n, Center sjokoladen, og Solo`n innen rekkevidde.
VH1 surrer i bakgrunnen.. (Akkuratt nå er det Thong song.. ikke så kuul)
Har hatt en super dag på jobb, med mange hyggelige kunder.
Tilogmed noen gamle kunder som kom innom for en prat.
Det er så koselig!
Vi bakte kanelsnurrer så det luktet godt i butikken, også har jeg verdens koseligste kollega!
Det skal du ha Nina! :)
Dette lover til å bli en knall kveld!

Sjekker min blogg, og blir hoppende glad for en ny kommentar!
Der leser jeg at jeg har fått en AWARD, og det første jeg tenkte var at nå har hun sendt feil...
Men nei! Den er til meg!
Noe så utrolig hyggelig, å bli satt litt pris på!
Må sende den tilbake til deg også!

Når jeg hadde skrevet alt dette ringer sambo`n og vil hjem... ja ja, det var den alene kvelden :)
Må passe seg for hva en skriver skjønner jeg!
Vel, sender den flotte AWARD videre til:

Dere har kjempe søte blogger, som jeg er glad jeg har oppdaget!
Syntes dere legger ut inspirerende bilder, og fine fortellinger om hverdagslivet!
TAKK!

RULES FOR THE JAVABLUE AWARD-the winner can put the logo on their blog-link the person you received your award from-nominate at least 5 other blogs-before listing the nominees, give a brief reasonwhy you choose them-put links of those blogs on yours-leave a message on the blogs you have nominated.

3 kommentarer:

  1. Takk :0)
    Det er koselig at du liker deg hos meg også!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for award! HAr vært serveringsdame i bryllup i dag (10 timer gåing) er litt sliten nå...
    Bloggæs!

    SvarSlett
  3. Ille koselig å lese dine morsomme historier og kommentarer. ja, vi "sliter" litt med samboæne våre - er litt greie å ha også... :)
    Ser deg i morra!

    SvarSlett