mandag 8. september 2008

Converse!


Gullet har gledet seg i en hel uke nå, ventet spent, og sjekket postkasa daglig.

Converse er "IT" på skolen nå, ja hun går i fjerde, de begynner tidlig.
Det er selvfølgelig ikke alt hun får, men siden hun spurte pent, og faktisk trengte et par sko, sa jeg ja.
Og nå er det stor stas! Virkelig, det er: "sprett-opp-om-morra`n-stas"!

Husker selv den følelsen når jeg var liten, når jeg fikk noe jeg ønsket meg veldig.
Bestillt på http://www.shoppingmall.no/







Og hvis jeg kunne fått bestillt meg disse, kanskje det kunne vært sprett i meg om morra`n også.. Tja..

UGG!

http://www.uggaustralia.com/index.aspx

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Ja der sier du noe, kanskje jeg skal bestille meg et par UGG'ere og se om det blir mere sprett i meg om morran også :o)Skal nok mere til er jeg redd for, er et skikkelig murmeldyr!!!Men kunne GJERNE tenkt meg de støvlene altså, tøffe!
    Apropo skyllemiddelet som luktet så godt, har du opplevd at det har satt igjen litt farge på lyse plagg?Kjøpte et skyllemiddel for en stund siden med lavendel og et eller annet som jeg ikke husker hva var(luktet fantastisk)og det satt farge på tøyet mitt!!!!Har holdt meg til sensitive skyllemiddel etter det, kjedelig men safe.....
    Blir et laaaangt innlegg dette her(sorry) men bare MÅ fortelle deg at vi har fått svar i dag om at vi får bruke den kirken som vi ønsket å gifte oss i,HURRA!Er så lykkelig...Datoen ble 5 september neste år :0)

    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei igjen.

    Du oppdaget tydeligvis awarden som var til deg før jeg fikk "varslet" deg :0)
    Skal følge "opplegget" ditt når det gjelder tøymykner :o)

    Klem

    SvarSlett