torsdag 21. januar 2010

London calling!


.
Hadde egentlig bestemt meg skikkelig for å ikke bli med, og takket pent nei. Da fikk jeg Adm.Dir på tlf, ikke en, men FEM ganger!! Ja ja, og så flink jeg er til å si nei, så ble det ja alikevel da..
Nå høres det ut som en gratis tur til London er å forakte, det er det jo IKKE, så det blir sikkert kjempe gøy. Reiser med min nye jobb, og 60 ukjente fjes neste lørdag.. :o)
.
Har ingen store turist planer, er veldig fornøyd hvis jeg får en tur i en dobbeldecker, og får se en ekte blek engelsk mann. Vi skal bo rett ved Hyde park, noe jeg skjønner er midt i smør øyet.
Jeg leser "Den glemte hagen" nå, og der er mye av historien lagt til London, blandt annet Battersea området, så det hadde vært morsomt å vært der også.
.



.
Good Helg!
.... eller Have a nice weekend.. *knis*


4 kommentarer:

  1. Så gøy med London tur da!!

    Du må ha en super tur, ta masse bilder og shoppe enda mer! :)

    SvarSlett
  2. Heldiggrisen, jeg er misunnelig :-)) Stina

    SvarSlett
  3. Kjenner jeg blir litt misunnelig nå ja, kjempeheldig er du! :) Må kose deg så mye!
    Jeg har vært i London en gang, på skoletur det året jeg gikk reklame/illustrasjon/design. Det var en herlig by med masse shoppingmuligheter!

    Du må forresten bare delta i denne konkurransen også altså, er jo to premier! :)

    Goood helg!

    SvarSlett
  4. Så gøy da! Kos deg masse og jeg gleder meg til å se deg i kveld

    SvarSlett