søndag 13. desember 2009

Laate dager....

Det er det få av, men i går fikk vi litt tid til å Jule-kooose oss!.
Sjekk ut kunstneren:
.

.

.
Beundrer mesterverket!
Nå sitter vi med hver vår ribbe bit og det glinser fett fra øre til øre, og knaSer i svor.
Tror julestemningen kommer snikende..
.

.
Maximus er selvfølgelig med og får med seg alt som skjer her i huset, ikke noe sniker seg forbi han, går vi opp, kommer han etter, står jeg i dusjen sitter han utenfor, går jeg på vaskerommet, setter han seg i vasken og følger med, han er jo tross alt mannen her i huset, klart han må sørge for at alt går riktig for seg :o)..!
.
Til helgen er det julebord på meg både fredag og lørdag, det var mamma som fikk meg til å gå på det ene, hun mente på at jeg ikke bare kunne sitte hjemme å se livet seile forbi.. nå føler jeg ikke at jeg gjør det heller, men syntes alikevel det var fint sagt av henne!
Og i februar skal jeg på julebord tur til London, med den nye jobben min.. Juhuu!
.
Fortsatt fin førjulstid til deg!
Juleklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar