mandag 30. november 2009

Jul, jul, jul, jul og jul!




Skikkelig dårlig bilde, men her ble det også tent lys i går, selv om jeg syntes det er helt SPRØTT at det er første advent, og snart jul...jeg burde kanskje kjøpt gaver til gavekalender'n...UPS!
Jobber til kl:18.00 i dag, og skal på møte kl:19.00, har tenkt å være supereffektiv den timen i mellom, og iallefall få kjøpt gaver til denne uken. Var det noen som sa surrehue??
.


.
Det går heller ikke i julesanger her om dagene, men denne til Lady Gaga, som jeg nok en gang har dilla på.
.
Ha en fin førjulstid der ute, tror det blir dårlig med blogging fremover, har en del å gjøre før jul, men er helt sikkert innom dere for å få julestemning :o)

2 kommentarer:

  1. Hei:) Ja, her blir det enkle kalendere i år. Takk til Kinder som lager så god sjokolade i kalenderen sin. Og du, jeg syns ikke du er surrehue. Noen jobber bare best under "press", vi kanskje??:) Klem!!

    SvarSlett
  2. Hei, blire no blogging snart eller??:) Gleder meg til vi skal ut:) Klem fra Linemor..

    SvarSlett