onsdag 18. november 2009

Jippi/shit!

Da var dagen her, og jeg skal så smått begynne i ny jobb!! Den nye butikken åpner i dag , for spesielt inviterte, og i morgen åpnes dørene for hvermannsen.
Fikk vært i de nye butikk lokalene i går, og det var bare så utrolig fint der, gleder meg!
.
Det som blir sprøtt er å starte på skratch, har jobbet med kjøkken og interiør i maaaaange år nå, blir rart å være en fersking igjen, men selvfølgelig gøy. Gleder meg til å lære nye ting og bli kjent med nye mennesker. Nå går jeg bare å venter til tiden er inne for å dra, og klokka sniker seg fremover.. skjorta er ny strøken (og alt for stor!), fin buksa er tatt frem fra støvet, og støvlettene er ny pusset..
.




I helgen hadde Sanne teaterforestilling på bokmarkedet på St.Croix huset, hun er den brune reven :o) Hun er like glad i rekvisitter som sin mor, og var ikke spesiellt fornøyd med å få hette, med reve ører på!! Jeg satt forøvrig med skallebank og oppkast-mage under den to timer lange forestillingen, og følte meg som verdens værste mor! Tror det kalles "hangover", bra og nøye planlagt.. skikkelig deilig hver gang publikum klappet, og det var jo ofte! :o)
.

Vel, nå har jeg slått i hjel en halvtime, så jeg får nesten gå og stryke den flotte (!) skjorta en gang til, før jeg skal være super sosial resten av kvelden!
.
God onsdag der ute.. :o)

1 kommentar:

  1. Lykke til, så spennende! Går sikkert kjempebra:)

    God onsdag til deg også:)

    SvarSlett