torsdag 1. oktober 2009

Lengter etter sommer'n!! (allerede!)






Mormor kjøler seg med iskrem i Motovon, og sørget også for at alle fikk hver sin is!




Oh, som jeg kjenner gradestokken kryper nedover.. spesielt siden gulvvarmen i huset streiker! Sitter med UGG og ulljakke inne, og er kald på snuten :o)
Tør ikke å hente ved i edderkopp hula, må lufte noen dager, så de får tid til å flytte ut!
Fant derfor frem noen deilige varme sommerbilder fra Kroatia.. lengter etter de late sommerdagene, hvor ble de nå av?...


3 kommentarer:

  1. Skal hente ved for deg i morgen jeg for jeg er ikke redd for edderkopper. Gleder meg :)

    SvarSlett
  2. Huff, nå er det bra kaldt ute ja:s 1 plussgrad her for øyeblikket, og fant en del snø ute i skogen idag. Peisovnen vår er ikke ferdig montert og gulvvarmen er ikke programmert, så i forgårs tvinget jeg mannen ut for å kjøpe en gulvvarmeovn til stua sålenge. Brrr...

    Kos deg så mye på konsert i kveld og ha en riktig god helg:)

    SvarSlett
  3. Kom hit jenta mi, så kan du få en vedsekk :o) kos dere masse i dag, blir med en annen gang vettu :o) Stoor klem.

    SvarSlett