lørdag 26. september 2009

Så mye å fortelle og vise..

... men kamera laderen er ikke å oppspore!!
Grrrrr.. begynner å irritere meg grenseløst!
Sanne har innvielses fest på sitt nye rom i dag, det er 8 festglade jenter her, de koser seg MAX! Danser, synger, ser video, kosebamse-krig og nå har de okkupert TV'n her i stua for å se "skal vi danse". De kom klokka fem, og skal hjem halv ti.. :o)

Jeg har fyllt magene deres med Pizza, godteri, popcorn, og brus.. men har jeg fått tatt bilder, ... NEEEEIDA!






Fant et morsomt bilde her en dag, hadde ikke blitt mye egg til frokost, hvis disse blikkene møtte meg i kartongen, humor!!

4 kommentarer:

  1. Veldig morsomt bilde. Kan tro jentene har kosa seg hos deg i dag. Gleder meg til du finner laderen og kan legge ut bilder av rommet til sanne

    SvarSlett
  2. Låne kamera da eller? Eller lader eller? Kan jeg hjelpe kanskje eller??? : )

    SvarSlett
  3. Hehe, så artig bildet var:)
    Tror faktisk jeg hadde spist mere egg hvis det var slike bilder på eggene..
    -Idag skal jeg ha den mest forskremte av eggene til frokost:p

    ha en super søndag:)

    SvarSlett
  4. Så dumt at du ikke finner laderen:( Vil så gjerne se! Ingen du kan låne med heller? Men det har du nok allerede tenkt på.

    Håper du har hatt ei fin helg, var nok noen jenter som storkoste seg på innvielsesfest i hvert fall:)

    SvarSlett