lørdag 8. august 2009

Tur - Retur



En veldig tolmodig reisende ti åring, musikk, godteri og Ds, og hun kan reise 10timer i strekk med smil om munnen.

Med nye briller i "kongens have", nerdete utseende var kuult mente hun.

På toppen av det Runde tårn. Jentene med nye briller.

Den lille havfruen. Fikk så vidt tatt et bilde av henne uten at en eller annen turist hang rundt halsen hennes. Det gikk skyttel busser til hennne stappa med folk, hmm..vi skjønte ikke helt den. Vi tok bussen ned til havnen en dag, skulle på Noa Noa Outlet, da bussjåføren stoppet ved "the little møørmaid", kikket han på oss og spurte om vi ikke skulle av, akkuratt som om det var en selvfølge :o)

Sanne slapper av foran slottet!



Deijlige Nyhavn, kunne godt ha sittet der hele dagen og dinglet med beina!

Sanne tok et suverent bilde på båt tur!

Stranden et sted... Jeg eier IKKE sted sans, og hadde klart meg dårlig alene på tur altså!





Sånn, 10 timer i buss-tog-buss-tog-nei... tog-tog-buss-tog-buss-tog sånn var det!
Ja, til kollektiv transport!
En artig historie: Jeg skulle ha en sånn liten flaske med antibakteriell såpe, og durer inn på apoteket i Køben, og spør: Har du rene hender?
He he, damen bak disken kikker på hendene sine, kikker på kolegaen sin, og begynner å le!
Æhh.. såpen jeg skal ha heter "rene hender", fikk en annen type, turde ikke å spørre mer, men vi fikk alle iallefall en god latter!

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som at dere har hatt en fin tur, flotte bilder! Og Sanne er ei utrolig pen jente (har hun det fra mammaen sin mon tro? ;)).

    Artig historie om de rene hendene, ser det for meg altså, hehe!

    God helg videre:)

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake og takk for i går

    SvarSlett
  3. Takk for i går ja, kosa oss igjen vi:) Rene hender? Du lo da tenker jeg, etterpå?! He, he..... Ha en flott uke:)

    SvarSlett