søndag 2. august 2009

Rekk opp hånda...

.... alle som skal til København i morra!
Sendte sms til søster på fredag, og spurte om vi skulle ta en jente tur, med jente barna til Køben. Kom et urovekkende raskt positivt svar tilbake, og jeg misstenkte jenta for å være full, men neida, der har vi spontaniteten innen Andreassen familien lissom, bare vi får et par dager på oss.. Ha ha!
Nå reiser vi i morgen, og jeg GLEDER meg stort! Skal drikke hvitvin til lunsj, enten det regner eller er sol!
Klem og fin uke til alle mine nydelige blogg venner!

4 kommentarer:

  1. Så gøy da, dere kommer sikkert å få en super tur kan jeg tenke meg. Kos dere masse!!

    SvarSlett
  2. så gøy a, ha en kjempefin tur alle sammen:) Når er du tilbake da???

    SvarSlett
  3. Bare et lite tips, det går sånne turist båter ned ved Nyhavn, da får du sett masse av København uten å måtte gå. Er veldig koselig hvis været er godt.

    SvarSlett
  4. Stiller meg litt undrende til at jeg må være full for å si ja?... Hm.
    Gleder oss vi!

    SvarSlett