torsdag 13. august 2009

"Little miss perfect"

Jeg er PROVOSERT! Og en annen ting jeg kom på var hvorfor jeg sjelden gidder å benke meg foran tv'n, så mye ræl!
Little miss perfect går på tv Norge, og jeg fikk en skrekk opplevelse. Her snakker vi om mødre som lever sitt liv igjennom barna sine. Og det er MANGE! Dette er deres liv, og hva alle hverdager dreier seg om, å se pen ut. Bildet over er retusjert til det uigjenkjennelige, og fotografen kom med utallige forslag om hvordan hun kunne se bedre ut, alt mens den naturlig vakre jenta satt og hørte på.
Den ene mamma'n tok ekstra jobber som plenklipper rundt om i nabolaget, for å få råd til å kjøpe kjoler. Og når barna ble spurt om hvordan en favoritt dag så ut, svarte de at det var med familien på stranden. Særlig de har vært på stranda før! Mamman må jo ut å klippe plener!
Her er vi SOS Barnebyr faddere, men jeg lurer på om ikke disse jentene trenger mer hjelp!
Sjekk ut: "Little miss perfect" , værsåsnill!

4 kommentarer:

  1. Har sett på det programmet selv og satt sjokkert i sofaen, skjønner ikke at deg går ann!

    SvarSlett
  2. Ja, jegt så dette selv i går. Og ble ganske sjokkert.. Glad vi ike har noe slikt her i Norge...

    SvarSlett
  3. Sett det jeg også, helt grusomt. Snakk om ødlagt barndom. Stakkars små...

    SvarSlett
  4. Uff og uff, ingen kommentar om det programmet. Takk for i går jenta mi, det var koselig, dumt at jeg dro hjem for tidlig kanskje, men hadde nesten vært våken 1 døgn vettu, da er det hvertfall lov å væra trøtt :o) Glad i deg jenta mi. har du noe nytt fra i går???

    SvarSlett