onsdag 12. august 2009

Godt tips!

Dypp henda i hvit husmaling, og du har PERFEKT fransk manikyr :)

I dag har vært en halv effektiv dag.. Sanne har stort sett sett på tv (ja, sola skinner ute!), men som hun selv sier, det er sååå deilig å bare slappe av hjemme.


Jeg har piska ho ut på vennine jakt, men det er ikke alle som er tilbake på ferie ennå, og hun kommer glad tilbake, for da kan hun se på tv.. :o)


Nå gleder jeg meg villt og hemningsløst til skolestart og alle aktiviteter begynner.
Har i dag meldt Sanne på; Gitar kurs, og andre semester på Teater.
I tilegg til håndball, vil det si at hun blir opptatt tirsdag, onsdag, torsdag og fredag, suverent!



Jeg har beiset trappen andre strøk i dag, og malt en stolpe til verandaen.. hmm, føles ut som klokka er ti på kvelden, også er ho bare halv fem!!




Dagens hittil høydepunkt, Isbilen kjørte forbi,... venter i spenning på hva kvelden bringer av fantastiske overaskelser!








1 kommentar:

  1. Deilig med en slækkisdag, Prøve manikytipset i morra tenkte jeg, sitter vel litt å det der?:)

    SvarSlett