torsdag 5. mars 2009

Verdens herligste 9 åring!

Kom hjem med "pusekatter" til mamma'n sin ho se! Blir så varm i mamma hjertet da :o)



Det KAN være usjarmerende med for mye skryt av ungen sin, men jeg syntes hun er så utrolig flink! Se hva hun hadde laget mens jeg var på jobb (-forøvrig i 10timer) i dag, med sikkerhetsnål bak til å feste på genseren, for det hadde hun sett i hekleboka mi..! Helt fantastisk! Jeg klarer ikke å hekle rundinger, men det kan visst 9 åringen min, jenta si det! Slekter på sin kreative tante :)
Heldige er vi som har hverandre!

5 kommentarer:

  1. Så flink hun er! Tror ikke jeg hadde klart å hekle en så fin nål altså! Skjønner du er stolt:) Det er jeg også når Nicholas kommer med sine skjønne tegninger av hodefotinger og racerbiler, hehe:)

    SvarSlett
  2. Gud så flink hun er da. Ikke lenge før du kan begynne å tjene penger på denne jenta

    SvarSlett
  3. Dyktig liten jente du har! imponert:)

    Ha en flott helg:)

    SvarSlett
  4. Hei hei. Enig med Susan der. Du er en kreativ sjel selv også vettu. :o)

    SvarSlett