lørdag 7. mars 2009

"Komfi klær"

Jeg er veldig takknemlig for de klærne som finnes i butikken nå, tights og tunika eller storskjorte, passer meg utmerket!
Dette er veldig komfortable klær, som ikke klyper deg noe sted, og har du litt mage og rompe kan den fint skjules, og du får puste godt ut.. :o)
Jeg har vært ola bukse fan i ALLE år, nå kvier jeg meg for å ta de på, og velger stort sett tights, deilig myke tights..
Kan hende VB har tights under, men jeg tviler... he he
Nå kjører jeg ut i snøværet og til jobben.
Ha en komfortabel lørdag!

2 kommentarer:

  1. Ha en fin lørdag på jobb:)

    SvarSlett
  2. JA TIL KOMFORTABLE KLÆR! Hehe:)
    Selv er jeg litt for glad i joggebukse og hettegenser/jakke. Skulle nesten ønske jeg fremdeles var 14 og kunne gå sånn kledd hvor som helst og når som helst! Min drømmeverden...

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett