søndag 11. januar 2009

Nyttårs forsett

I år 2009, skal jeg:

  • Hvis jeg kjøper meg et nytt plagg, skal et tilsvarende plagg fra garderoben til frelsesarmeen. (lurer på om jeg kommer til å publisere dette!)

  • Det samme med ting til huset.... En ting inn en ting ut(gisper etter luft her!)
  • Og det samme med ting til Sanne, der er rommet allerede overfyllt.

  • Starte på trening igjen. Gleder meg! har støttet friskis og svettis et halvt år, uten å delta..

  • Prøve på å kaste minst mulig mat i kompost bingen vår. Klarte å fylle den på tja..fire måneder! Det fikk jeg veldig dårlig samvittighet av!

  • Huske å ta med handle netta når jeg skal handle, kjører gjerne fra jobb til butikken, og netta.. de ligger hjemme! Derfor skap fullt av mijøvemmlige plast poser! Pga kompost Bjørn, bruker vi ikke poser til søppel, da det bare er tørre ting.

  • Investere i symaskin, og begynne å sy!


Ble inspirert av http://lykkelig-linda.blogspot.com/ i dag, og drømmte meg bort..

Eros Ramaotti


Hva er det med de to i båten da...??

Slenger med et bilde også jeg, kan vel ikke skade :o)

7 kommentarer:

  1. Jeg stemmer så absolutt på at du skal begynne å sy, du er jo så flink.

    SvarSlett
  2. Fine forsetter, jeg er med på dem! Fint med klær, jeg får rydde og gi deg en eske tilbake med 5-års-tøy : )

    SvarSlett
  3. Mange fine nyttårs-forsetter. Det å kvitte seg med noe gammelt/noe man egentlig ikke liker så godt, når man kjøper noe nytt er veldig lurt! Hoper seg fort opp med saker og ting, og er mye bedre at andre kan få glede av det. Ga vekk en bossekk med omtrent ubrukte klær i sommer, følte meg veldig snill, hehe:)

    Symaskin skulle jeg gjerne også hatt, selv om jeg egentlig ikke kan å sy. For symaskinsertifikatet jeg fikk i 4.klasse på barneskolen gjelder vel ikke lengre, tror du? Hehe... Er mye fint å se på bloggene rundt om, så skjønner at du blir inspirert til å begynne å sy:)

    SvarSlett
  4. ta på deg hodelykten å grav litt til æ,,har en syvåring jeg å:) line::;)

    SvarSlett
  5. du lurer på hva det er med dem i båten. jeg vet hvertfall hva dem drev med oppi der, for ho er nemlig gravid lenger uti videon og så ser ser du han med barnet på ryggen etterpå.. ergo:å ligge i "spoon" med noen i e trang trejolle kan føre til befruktning:) line..

    SvarSlett
  6. Har funnet frem til Lotte alt, tar med til Trosda`n :o)
    Ser bare på han Eros jeg vettu!

    Trdde de druknet eller no..

    Morsom som alltid du!

    SvarSlett
  7. lotte sitter siden av meg, nå ble ho gla:)

    SvarSlett