tirsdag 13. januar 2009

Utfordring:

De søte bloggene: "Lilla og Vanilla", "Susan`s side", og "Lykkelig Linda" Har utfordret meg til å svare.. Heeer we go!


4 favorittprogram på TV:

30Rock
Akutten
BBC world
VH1


4 ting jeg gjorde i går:

Var på jobb
Trena Basic!! (helt sant)
Lagde Wok
Spilte "little big planet"


4 ting jeg ser fram til:

Fri til freda`n :)
Skravle møte hos Line på torsdag
Få kommentarer på bloggen min
En ny dag



4 favorittspisesteder:

Big Horn Steak House
Katti (kylling Fajitas..snadder!)
Hos ho mor
"Mer


4 ting på min ønskeliste:

Fred (eksemplarisk eller hva..?)
En kjole fra Esprit
Bli ferdig i huset
Symaskin
Takk jenter!


Jeg skulle jo bli så flink og huske på handle nettet mitt.. Og i går var jeg på butikken, og hadde "nettet" under armen.
Når damen i kassen spurte pent om jeg ville ha pose, takket jeg stolt: nei takk.
Posen ble fullere og fullere, og jeg turde ikke spørre om å få en pose til. Så det endte med en skikkelig stappa pose, som ble alt for tung til å bære med en arm.. Hi HI :)
Så skikkelig lur ut!
Posen er kjøpt på: sweetmemories, og er et fair trade produkt.
Det liker vi.
Ps: Kjøkkenet mitt i bakgrunnen.
Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Så fint nettet ditt var da. Her tror jeg Ingrid også blir syk, iallefall mye piping og litt varm så da er jeg redd for at forkjølelsen tar henne også. Stakkars lille jenta mi.

    SvarSlett
  2. Herlig nett, det likte jeg!
    Vet egentlig ikke hvor du bor men hvis du bor i Osloområdet så er det bloggtreff i BÆRUM FREDAG
    6.FEBRUAR KL 18.Hadde vært så gøy å treffe deg :o)

    KLEM og lykke til med forsettene dine flinke pike!:o)
    VIBEKE

    SvarSlett
  3. så fint nett da, tror jeg skal henge meg på jeg. da blir det nettshopping i helga. men hvor?

    SvarSlett