fredag 21. november 2008

Sweet Paul

Sweet Paul, har en utrolig fin Blogg, spennende jobb, og historier. Jeg syntes det er spennende at folk tør å reise til andre land og satse på noe de har stor tro på, det er beundrings verdig! Syntes han er utrolig Kreativ, og inspirerende til tusen!

Dette Julemarkedet, som har gått i ti år i Oslo, er noe han var med å starte. Les mer på; http://sweetpaul.typepad.com/my_weblog/2008/09/a-kitchen-table.html


Håper jeg kommer meg dit...

Ellers har jeg stoore planer om å handle flest mulig julegaver på nettet i år!

http://www.dejm.no/

1 kommentar:

  1. Heihei! Tør jeg spørre hvilket kjøkkenfirma du jobber hos? Er så mye fint og stilig å velge mellom ja, synd vi har et veldig stramt kjøkkenbudsjett etter uforutsatte kostander både her og der. Men det blir nok bra likevel tenker jeg:) (men skulle selvfølgelig vunnet i lotto før det skal bestilles!).

    Her også blir de fleste julegavene kjøpt på nettet i år, smart det!

    Ha en fin kveld og god helg:)

    SvarSlett