lørdag 22. november 2008

Julen HAR begynt!



Enten jeg vil eller ikke, så må jeg starte på juleforberedelsene, for ting tar tid!
Fikk mitt første sjokk her om dagen, da det var jule gate åpning og Lucia kåring!
Trodde det var lenge til jeg...
Jeg er iallefall ferdig meg nedvasking av kjøkkenet, og i dag handlet vi inn det vi trenger til Jule kort, og så har vi laget sukkertøy.
Det har vi prøvd på tidligere også, med ikke fullt så bra resultat!
Disse derimot, ble vi veldig fornøyd med, og de smaker SÅ godt!
Fin farge også :)

3 kommentarer:

  1. Så flinke dere har vært. De sukkertøyene så bare dødsgode ut.
    Tar du og vasker ned kjøkkenet mitt også.
    Susan

    SvarSlett
  2. Kan jeg gjøre vet du, vennen!
    For en D...t jobb :)

    Sukkertøyene er en skikkelig suksess, så nå må vi på Panduro igjen, og kjøpe flere smaker og farger!

    Ha en fin lørdag :o)

    SvarSlett
  3. Mange flotte kjøkken dere selger, likte godt det mørke "Ingefær". Men det finnes ingen forhandlere rundt oss ser jeg (og hadde nok dessverre vært for kostbart for oss tipper jeg).
    Så fine hjertesukkertøy (eller klubber som vi sier her), ser ikke ut som hjemmelaget engang, perfekt form:) Smaker sikkert kjempegodt også!

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett