søndag 19. oktober 2008

Søndag, og Frida`s Dåpsfest

Min venninde har blitt trebarns mor, og i dag var vi i dåpen til minste jenta hennes.

Jeg syntes det er litt rart jeg da, å se barna til mine venninder, og hvordan de ligner på hverandre!!.

Og på våre mødre igjen, og hvordan vi overtar hverandres roller..

Det er helt sprøtt!!

Når jeg sitter i sofaen hjemme, med Sanne i armkroken, og jeg syntes den følelsen er helt super. Tenker jeg på min mamma, og hvordan det føltes å ligge i arm kroken hennes.

GLAD I DEG MAMMA!

(blir alltid litt sentimental på slike dager)

Frida er så heldig å få en fantastisk fin Mamma, som alltid kommer til å være der for henne, i trygge og gode omgivelser.

Lykke til på livets vei..

Her er hoved prinsessa, godt plassert hos Bestefar.

Og her er Kristian som skal bli hennes make... tror de er lovet bort til hverandre :)

Og hans vakre mor!





Gaven fra oss, servise og klær, det stod på ønskelista.


Kaka vi baka, ikke en smule igjen når festen var over, og det er jo såå koselig!


Og når jeg er ute og "shopper", finner jeg alltid noe som vi "trenger" også..
Fin melke tann beholder til Sanne, som mister tenner hele tiden nå.

1 kommentar:

  1. så vakker sønn jeg har da!! fint bilde, kan jeg be om en mail med bildeinnhold tru?? leste igjenom gamle innlegg fra deg, du skrev om oss og vennskap.. såååååååå koselig,kjente klumpen i halsen:) ha en kjempe fin uke, kos og klem fra line:=) he,he den smaylin lignet en tysker jeg vet hvem var,.he,he,ehe..

    SvarSlett