fredag 26. september 2008

Venner..

Jeg har verdens fineste venninner!
Vi har skravle møte (for ingen syr, iallefall ikke offentlig), en gang i måneden, og det er koselig!
På onsdag var det min tur, vi spiser god mat, sladrer, diskuterer, trøster, klager, kan også gråte sammen, og ler masse sammen.
Vi er en gjeng på 10, som har holdt sammen siden barnehagen, vokst opp i samme gate og vært der for hverandre i alle år.
Klart vi er forskjellige, men i bunn og grunn er vi skikkelige gode venninner!

Her er vi, jeg også :)



3 kommentarer:

  1. Så flott bilde av dere!Herlig med vennskap som går så langt tilbake, så flinke dere har vært til å holde kontakten :o)Har selv bare en venninne som går helt tilbake til barneskolen.Koselig med hilsningen du la igjen hos meg, fint å høre at du liker deg på bloggen min :o)

    Ønsker deg en fin helg!

    PS:Jeg har kommet til innlegg nr 100 på bloggen min så jeg kommer til å legge ut noe seinere i dag hvor det blir mulighet til å delta hvis du har lyst.Selvfølgelig blir det også premie å vinne :o)

    SvarSlett
  2. Glemte å si at jeg likte så innmari godt bildet som du har lagt ut her av trærne, vakkert....

    SvarSlett
  3. Så koselig å forevige venninnegjengen slik! Hvem er du?? :)

    Takk for koselige ord på bloggen min!

    SvarSlett