søndag 28. september 2008

Litt hage og siste kaos rapport..




Plukk meg kjære, plukk meg..
Du kan da ikke mene jeg skal henge her alene?

Markene har fest i eple treet vårt om dagen, og det er de vel unt!
De hjelper jo meg med hage jorda hele sommeren.


Sanne har hatt feber hele helgen, det har vært våken netter og slappe laaange sofa timer!Jeg får lett panikk når jeg blir sittende inne i for lenge av gangen, og hun er ikke frisk til å ta i mot besøk heller... så sitter vi her da..

Stakkars lille kroppen, heldigvis sjelden syk, tar seg en lur nå, kl.14.20 på en søndag.. det er lange siden sist..


BRANN i vaskemaskinen!!
Skikkelig skummle saker.
ALDRI fra huset men en maskin i gang.
Det gikk bra denne gangen, HELDIGVIS!
Men er blitt skikkelig skremt!
Og trenger ny vaskemaskin, enda den bare ble 6år gammel..

1 kommentar:

  1. Huff, god bedring til Sanne fra meg!Håper at det blir fort bedring på formen hennes :o)Det er virkelig tiden på året for sånt nå, mange som ligger rett ut.
    Så skummelt med vaskemaskinen....Jeg er fæl på å la den gå om natta og det skal jeg slutte med nå altså!

    Klem

    SvarSlett