fredag 12. september 2008

Gabriella Cilmi


Kuul låt, som jeg konstant nynner på om dagen :)

1 kommentar:

  1. Låta var skikkelig kul!Jeg har så merkelig musikksmak:Noen dager er det opera eller klassisk andre dager 80-talls pop osv.Tenkte på deg før i dag faktisk fordi jeg var i Oslo i dag på utstilling og etterpå var vi og spiste på MAT OG MER.Der hadde de en LILLA SENNEP i en skitlekker krukke!!!!!!Den hadde altså en så nydelig lillafarge at det var helt utrolig.Fikk lyst til å kjøpe den og sende deg den i posten som en lilla overraskelse men da hadde du vel lurt på hva slags menneske jeg er som sender lilla sennep i posten til folk :o)
    På hobbyrommet så koser jeg meg med sying(veldig amatør)og ofte slenger jeg meg bare oppi gjestesenga som står der med en god bok og en kopp te mens vedovnen spraker og varmer,kos...Bruker nok rommet mest på høsten og vinteren.Sesongen begynner nå med andre ord :o)
    Ønsker deg en fin start på uken.
    Klem

    SvarSlett