fredag 19. september 2008

En liten skrekk historie...uhuu!


Øver meg på å bli u-redd for petterkopper.
Det er veldig vanskelig faktisk, har alltid vært livredd dem!

Sjarmøren på bilde hang (JA!HANG) utenfor vaskeroms vindu, vi gikk og kikka på han hver dag, og ble litt fortrolig med at han var der. I et par uker registrerte vi at han fikk fanget noen fluer, og ble det regnvær, så pakket han sammen nettet, men dagen etter hang det nytt flott nett der.
Ganske fasinerende egentlig!

MEN, så hadde Sanne venninde besøk, og da måtte vi lufte på vaskerommet gett...

og JA, Petter har ikke vært i nettet siden det!!! Og det er FIRE dager siden!!

Nå klarer jeg nesten ikke tenke på noe annet, var mye tryggere når det var glass i mellom oss!
Får bare håpe det var en Petter da, og ikke en Petterline, med barn i magen...:)
Hmm, lurer på om jeg får sovet i helgen.

Trivelig helg til dere som titter innom, og husk hold vinduene lukket!

2 kommentarer:

  1. La meg gjette hvilken venninne som var på besøk... :)

    SvarSlett
  2. Enig med deg i at potetgullet har deilige tykke skiver- nam!Mamma og jeg har kost oss med en stor pose sammen i kveld.Akkurat nå sitter jeg og koser meg med et glass rødvin og fyr i peisen, herlig.

    Ønsker deg en fin helg(med lukkede vinduer):o)
    Klem

    SvarSlett