søndag 21. september 2008

Bevis på inspirasjon!

Jeg blir veldig inspirert av andre sine blogger, og her er beviset:
Lørdagsmaten




Skikkelig snadder som matformons fristet med.
Deilig sprø kylling biter med sursøt saus. Og det var godt!!
ANBEFALES på det STERKESTE!

Og duftenaverteblomster fristet meg med potetgull fra ULTRA, snadder, prøvde en ny variant med Jalepeno, skikkelig HOT!


Ser ut som det vokser blader ut av posen, men den er ikke så sunn :)
Det er nok bare planten i vindus karmen som har sneket seg med.
Og veggen bak er LILLA!

Nå har vi gått en to timers tur i solskinnet, og satt på en kjele fårikål, må si jeg er litt av en husmor! Da er det bare å slenge seg på sofaen, og begynne på Beatels boka.

Ha en deilig søndag!



Ps: Bjørn skulle trøste meg ang Petterkoppen, og sier at den sikkert bare har snublet.
Den har jo tros alt åtte bein :)

1 kommentar:

  1. Åååååh, gurimalla den lørdagsmenyen der skulle jeg gjerne smakt på!Potetgullet også :o)

    Ønsker deg en strålende søndag.
    Klem

    SvarSlett