torsdag 24. mars 2011

Smiler*

Sånn, da kan jeg lene meg tilbake med beina på bordet!
Nå har jeg byttet jobb igjen, og endelig kan jeg få tid til det jeg har savnet.. kanskje bloggen får litt oppmerksomhet tilogmed :o)
Legger ikke sjul på at jeg nå har jobbet HARDT i halvannet år, laaange dager, i ny butikk, krever sim mann! Får ta med meg erfaringen videre, og selv om jeg er utslitt av valget jeg nå har tatt, og litt trist forlater gode kollegaer, ser jeg fremmover til mer tid til ALT!
Gleder meg, ser ut til at 2011 skal smile litt til meg :o)
God vår klem!

3 kommentarer:

  1. GRATULERER med ny jobb! :) Det høres ut som du trengte det, ikke godt å slite seg helt ut. Håper du får bedre dager nå og kan nyte vårtegnene:)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Grattis med ny jobb:) Vet alt om å bli helt utbrent..og det er ikke verdt det..

    Satt lenge å drømte meg bort til Thailand her, har såå lyst til å dra dit:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. It's a talent for that focused and hard working people regarding Runescape. We all know, grinding could be the grape planting and also harvesting regarding plants.
    Buy Runescape Gold

    Cheap Runescape Gold

    SvarSlett