fredag 15. januar 2010

Wabi Sabi





Jippi!
Da er det muligheter for en avdanket interiør interresert å bli trendy.
For Wabi Sabi er det motsatte av bruk og kast, være fornøyd med det man har, og ta vare på gammle gjenstander, og stresse ned. Passer meg utmerket!
Det er Shabby Chic, i ny forkledning litt mer minimalistisk.
Les mer på Dagbladet.
.



I dag har jeg fri, og sitter i spenning å venter på tannlege time kl. 12:00, gruer meg! Sparekontoen er så godt som tømt etter at bilen frøs, (selv om jeg har en snill svoger som jobber på Toyota!!), vannrør i hybelen jeg leier ut spratt ut fra veggen, og dusj batteri eksploderte, her i huset streiker gulvvarmen, og det er jo litt kaldt om dagen :o)

Må bare le av det hele, bilen er tilbake i god form, rørlegger'n lovet å være snill med prisen, og jeg har peis så vi får varmt hus, nå gjenstår det bare å høre hva tannlegen sier da..ha ha ha!

.

God Helg!

2 kommentarer:

  1. Herlighet så mye fælt som har skjedd på en gang hos deg da! :S Men det er vel som de sier, en ulykke kommer sjelden alene. Skikkelig uflaks! Håper tannlegetimen gikk greit i alle fall, og at du slapp å måtte ut med en liten formue der.

    Kjempefint det øverste bildet i innlegget her forresten:) God helg! Måtte den bli fin:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Lykke til hos tannlegen i dag. Glad i deg snuppa mi!

    SvarSlett