tirsdag 29. desember 2009

Juledager

Min favoritt jule sang i år:
.

.

.
Fikk Yantra matte til jul, og ligger 10.minutter på den hver dag, blir spennende å se om det gir resultater. Det er en spikermatte som sikkert de fleste kjenner til, og har et mantra motiv på baksiden som man kan meditere til.
Jeg kjenner ikke så mye til hva den faktisk gjør med kroppen, så er det noen som vet, blir jeg glad for svar, om noen har testet den ut?
Jeg har også lettet samvittigheten i jula og fått trent en hel time! He he, kanskje ikke noe å skryte av, når resten av tiden har gått med horisontalt i sofaen med godteri innen rekkevidde, men det er sånn jula skal være!!
.
Her er det masse deilig snø nå, og strålende solskinn, skikkelig flott vinter vær!
Bare å nyte dagene nå..
.
Ønsker alle et fantastisk nytt år!


5 kommentarer:

  1. Hei snuppa!
    Fikk nydelig julekort av dere i dag, tusen takk!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for "julebrev", hehe, kjempekoselig å høre at dere har det bra:)

    Spennende med den matta, jeg har hørt mye bra om den, men har ikke helt fått med meg hva den gjør jeg heller.

    Nå har jeg akkurat kommet hjem fra julekonsert og snøen laver ned ute. Faren min er ute med traktoren å måker gårdsplassen for 3. gang idag! Men vi nyter snøen:)

    Ha det fint, vi "snakkes"!

    SvarSlett
  3. Jeg og Håkon skal en tur til Oslo på lørdag, så da blir det dårlig med det. Vi får ta det en annen gang, er vel kanskje symøte snart så da ses vi vel snart håper jeg.

    SvarSlett
  4. Hei. Titter bare innom får å ønske deg en riktig god påske:):):) Gla i deg!! Kos:)

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Er innom for å ønske et godt nytt år:))) med masse flotte spennede dager.
    Liv Ingjerd

    SvarSlett