mandag 23. november 2009

Gaver til under 100 lappen:

Rosebud leppomade, deilig! Kr: 95.



Kjempesøt, blomster spenne til kr: 80.

Lekkert undertøy er alltid fint å få, og jeg elsker undertøy fra Accessorize. Kr:65.

Deilige urter til vinter grytene, kr: 95.
.
Nettbutikker: Accessorize og Sweet memories

Fikk denne "utfordringen" av Svein's kone, og syntes så mange som mulig burde kaste seg over den, for jeg er helt blank når det gjelder julegave ideer, og hater shopping, så kan jeg sitte hjemme og bestille fine gaver for under hundre lappen, blir jeg veldig fornøyd :o)
.
Utfordringen lyder som følger: Legg ut tre eksempler på julegaver under 100 lappen, som kan kjøpes i en nett butikk. Genialt!

2 kommentarer:

  1. Såklart jeg tar utfordringen, artig!

    Fine gaveforslag du kommer med, I love Rosebud:) Og undertøy er alltid en hyggelig gave å få ja.

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Hei. Flotte gaver! Ikke bare blir julen billig i år men, vi kan sitte i stua og gjøre julehandelen:) Og du, way to go!!!!:) Klem fra meg til deg..

    SvarSlett