tirsdag 8. september 2009

Øver meg!

Jeg skulle ønske jeg hadde evnen...., til å gjøre ferdig en ting av gangen, ha en tanke i hodet, og fullt fokus i øyeblikket. Men nei!, slekter nok på pappa på det området der, og i tillegg har jeg arvet mamma sin geografiske sans, dette tilsammen vil si at jeg stadig er ute på tur, både i hodet og i hjemmet :o)

Nå har jeg brukt den siste uken på å pusse opp soverommet mitt, og jaggu er jeg nesten ferdig, mangler bare mamma ugla, og en tak list.... he he, jeg sa nesten!!


Nå skal vi i gang med soverommet til Sanne, og det er veldig på tide, nå skal jeg ta meg gooood tid, og planlegger for harde livet her. Det skal jo bli både billig og bra :o)



Fant denne på Finn.no, og syntes den var såååå fin! 700.- er jo et kupp, og den er rett i nabobyen... 120x200cm.. LØP OG KJØP!!

Men DESVERRE har Sanne og jeg totalt forskjellig smak, både når det gjelder interiør, og klær. Tok med fargeprøver hjem i går for at hun skulle få en følelse av å være med å bestemme, og da ville hun ha lys rosa vegger, med turkise lister!!!!
DA må jeg jo bare skjære igjennom og velge for henne...

Men noen sannsynligheten for at sengen dukker opp i et rom malt i en tidløs farge (nå:glamor rosa..), med en av disse utrolig kuule figurene på veggen, er minimal, for min smak er i følge Sanne heelt totalt utgått..

Kuule!


Sjekk ut: Explore , utrolig mye morsomt, men tung hjemmeside, så smør deg med tålmodighets krem først.

4 kommentarer:

  1. Jikes, rosa vegger og turkise lister ja, sprek stil din lille frøken har må jeg si, hihi! Kanskje du kan få henne til å falle for en en lekker tapet fra Eijffinger? Hehe... På www.tantebruun.no under tapeter ligger alle kolleksjonene i pdf format, sjekk ut den som heter PIP, mange stilige. Hadde nok valgt en derfra om jeg hadde jente:)

    Gleder meg til å se bilder fra soverommet ditt, gi oss en liten smakebit da vel:):)

    Lykke til og god tirsdag!

    Klems

    SvarSlett
  2. Sengegavlen var forresten n-y-d-e-l-i-g!

    SvarSlett
  3. Sanne vet ikke hvor heldig hun er hun som har en mamma som er så flink. Du må gjerne pusse opp hos meg og du får frie tøyler

    SvarSlett
  4. Hei vennen. Turkise lister ja, det blir som å komme inni godteri butikken på Liseberg:) Det er rart det der, tar meg hele tiden i det å være mamma. Dvs at mammar og barna skal ha forskjellig smak, vi er jo tross alt mamman og ikke den kule venninna uti gata. Ergo blir mye av det vi foreslår nedstemt. Men jeg er vel litt enig med deg at du skjærer litt igjennom her:) Hva med et lite kompromiss? Rosa og turkise( da mener jeg nydelige lyseblå:) )puter i sengen???... I morgen skal jeg ut å fly, skrekk å gru. Ta å send ut e ugle æ, for hell mener jeg. Kos og Klem!!!

    SvarSlett