torsdag 27. august 2009

På magisk vis....

... kan en elendig dag, brått snues til en fantastisk kveld!
Våknet ALT for sent, eller prioriterte 20 minutter ekstra slumring :o)

Hadde verdens største kvise på haka, som gjorde at jeg lignet på leder'n i kusma gjengen, laaang dag på jobb, og visste at huset stod på hodet når jeg kom hjem.. blæ!
Ingen krise, bare en sånn type dag, dere vet!





Og hva venter meg i postkassa når jeg kommer slentrende hjem klokka sju, jo en nyyydelig innpakket pakke, fra Lilla & Vanilla, som jeg vant, dere vet, og et rykende ferskt kamille...
Tralla la, setter radioen på på kjøkkenet, og ut strømmer Ambitions, som er litt min sang i sommer. Ryddingen går som en lek, og jeg kan åpne den vakre gaven min, tenne det deilige duft lyset, og slikke på kjærligheten, sippe til deilig jordbær og vanilje te og lese Kamille, deilig!!




Også venter Maximus på lit kos i sofaen, og går rundt beina mine, helt til jeg setter meg ned :)

3 kommentarer:

  1. Hei vennen! Så koselig du med pakke da:) Jeg skal passe frida i morgen kveld, tar du deg en tur bort til cyrran eller? Om det passer.. Kram!

    SvarSlett
  2. Så bra at pakken kom akkurat idag da:) Hørtes ikke noe kjekt ut med hverken megakvise eller lang dag på jobb...godt at kvelden ble bedre:)

    Så søt Maximus er! Vi skal hente oss en liten pus om noen uker faktisk:) Gleder meg kjempemye! Den forrige katten vår bare forsvant (påkjørt?) for over et år siden, så savner å ha katt.

    Natta:)

    SvarSlett
  3. Så bra! Godt å kunne kose seg. Hvordan er helgeplanene?

    SvarSlett