lørdag 1. august 2009

Kloke ord:

Et sted i sangen, sier han; husk komplimentene du får, glem fornærmelser! Jeg har fått noen spesielle komplemang opp igjennom, som jeg ikke klarer å glemme, veldig mulig for at de overrasket meg volsomt, og er veldig orginale:

  • Så pent tannkjøtt du har! Christina ca 1989 på vei til skoleball.
  • Du har så nydelig farge på øya dine! Fremmed "Babe" på Kongsten badingen ca 1988
  • Har alltid vært misunnelig på magen din! Stina på Bruket 2002
  • Du er alltid kuult kledd du! Marita på Shell Gressvik 1997
  • Du er sosial intelligent... Lærer 2000 på klassefest
  • Kan ikke du gifte deg Irene, for du hadde vært en nydelig brud?! Susan 2008 på tur et sted
  • Du skal jobbe hardt for å holde deg singel! Marina Gamlebyen 2009
  • Du har så deilig hud, kan jeg få klype kjaken din?! Linda 1984 på vei til barneskolen i Gamlebyen
  • Du har fine hofte bein..! Gutt på kongsten badinga ca 1988
  • Hele "Lady in red" da jeg hadde på meg rød tarmkjole en kveld på byen. Jon utenfor Exit 1990

Mye mulig jeg kommer tilbake med flere altså :o)

1 kommentar:

  1. Nå lo jeg jammen godt. Og du hadde fremdeles vært en veldig pen brud.

    SvarSlett