lørdag 22. august 2009

JEG VANT, JEG VANT!!

Hos Lilla & Vanilla sin koselige blogg!
Gå inn og se selv, det er heelt sant! Denne flotte gaven skal min vei, og jeg gleder meg!
Bildet er forøvrig lånt fra inlegget hos Lilla & vanilla.

Og jeg er så glad så glad! Jeg begynte å blogge for et år siden, og har fulgt hennes søte blogg siden den gang, veldig koselig med blogg venninner, føler jo nesten at man blir litt kjent når man følger med i hverandres liv over lang tid, koselig! :o)

TUSEN, TUSEN TAKK!

God helg, hilsen heldige Lilla !


4 kommentarer:

  1. Gratulerer da, så morro! Flott at du sparer hemper til Lotte:) God helg, snakkes vel snart tenker jeg:) Klem..

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med premien!

    SvarSlett
  3. Det gleder meg så å glede andre:) Og tuuusen takk for fine ord! Er kjempekoselig med bloggvenninner ja! Synes det er ekstra koselig at du vant siden vi har fulgt hverandre så lenge:)

    Kose deg på lørdagskvelden:)

    SvarSlett
  4. gratulerer med gevinst!
    Er jo alltid artig å vinne slike flotte gaver:)

    SvarSlett