onsdag 19. august 2009

Hurra for Fredrikstad kommune!

I dag tidlig; sendte Sanne på skolen, jeg selv er hjemme og skal male.
Plutselig hører jeg hammring, og saging utenfor.. Jøss, tenker jeg, høres ut som det er hos meg..
Kikker ut vinduet, og ser det ligger to planker på port stolpene.

Hmm, ser ingen...

Føler en veldig trang til å kikke mer, men det er jo litt flaut, så jeg bestemmer meg for å "kjøre i butikken". Når jeg går ut døra sitter det en MANN på uthuset.. :o)

Jøss, sier jeg, hva gjør du der???

Han svarer, at søppel bilen hadde kjørt i taket på uthuset mandag morgen, og de var her for å fikse skaden..
Hmmm, leste de innlegget mitt, hvor jeg skrøt av søppel etaten, likte de det så godt, at de så de styge vindskyene på uthuset, og bestemte seg for å "kjøre på de".. ?

For vindskyene var ikke pene, og nå har jeg iallefall et sett nye!

Jeg rakk å tenke alt fra, ekstrem oppussing, til nå er det noen som lurer meg, og jeg kommer på tv/radio, dette var overraskende, og gjorde helt klart dagen min!!


Hurra for kommunen, som plasserer menn i snekkeruniform på mitt tak!!

2 kommentarer: