søndag 10. mai 2009

Burde-burde

Når helgen nærmer seg, har jeg alltid stoore planer på hva jeg skal få unna gjort, og listen er laaaang!
...men så sitter jeg nå her da, kl 14.30, og har ikke gjort en dritt..igjen.

All den grusomme brenneneslen som vokser ute i hagen, og som står i full blomst burde jo blitt fjernet før blomstene frør seg, og jeg får dobbel jobb neste år..
Ja ja..

Denne helgen har jeg vært så heldig å blitt foret, med masse deilig mat!
Har spist asparges (første gang!), surret med deilige oljer, parmesan og spekeskinke, utrolig godt!



Det var forretten, hovedretten besto av pesto marinert indrefilet, og hasselback poteter...NAM!
Heldige meg! Og hos mine kjære foreldre har jeg kosa meg med ribbe! Kan ikke klage! :)
Selv slang jeg sammen en Foccacia, med coritzo, feta, ristede pinje kjærner, soltørket tomat, masse deilig olje og basilikum..


Snadder!



Til slutt ble lørdags kvelden tilbrakt i Tindlund hallen, og håndball cup. For et spennende liv jeg har! :o)

Sanne med rød knebeskytter, spurter til forsvar.
Sanne i mål, venter på action!

Og til slutt, en uheldig tilskuer; tips, bruk singlet under genser, og putt ned i olabuksen :)
Nei, jeg får ta på meg hage hanskene vel...
FIN SØNDAG!! :)

2 kommentarer:

  1. Konge bilde av tilskuer. Hvem har foret deg da utenom foreldrene dine, noe jeg burde vite om?

    SvarSlett
  2. Hohoho! Usj for et bilde ;)

    SvarSlett