onsdag 4. mars 2009

Fri dag!

God morgen!
I disse finans tider har jeg (for en liten periode..) gått ned til 80% stilling, dvs en fri dag i uka. Dette er av egen fri vilje. Ikke å forakte det, men jeg håper jo at vi kan selge litt snart igjen, og at dette kun er en overgangs fase.
Dagen i dag skal brukes til en kjøre tur med syster yster til vår nabo by Moss... he he, skikkelig spennende! Jeg skal hente en kjole/tunika på Benetton der. Den er SÅ fin, og jeg gleder meg til den skal bli min, og jada... noe må ut av skapet, når noe nytt kommer inn.. har ikke glemt det!
Ha en fin dag, Klem!

3 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Kan vel av og til være deilig med en dag fri i uken, er utrolig hvor mye energi en ekstra fridag kan gjøre. :)
    Må ha en fin tur til Moss og hente kjolen :)

    SvarSlett
  2. Hellu!
    Godt med en fridag i uken da:)
    Selv blir jeg helt tullerusk av å være hjemme nå, vært inne med Nicholas 3 uker og det ser ut som det blir noen uker til. Sola skinner ute og greier. Jaja, sykdommen må vel ta slutt en gang.

    Frustrert onsdagsklem fra Jeanette (hehe)

    SvarSlett
  3. JA det var jo en grei måte å tilbringe fridagen, opp og ned E6 He he. Takk for turen, Kolbotn ruler! Og ja, jeg kom i mål til slutt : )

    SvarSlett