fredag 23. januar 2009

Helg igjen??!!

Jeees, som dagene forsvinner!

De som føler det samme bør ta en titt på Mallaspauserom, og inlegget 13.Januar, Tanker om trygghet. Og Duftenaverteblomster sitt fra 22.Januar, Live today.

Må ønske god helg igjen da, kos dere masse og nyt hvert minutt.


I dag skal jeg ut å treffe min tidligere kollega.
Vi skal spise kylling fajitas på Katti (mmm min favoritt!)
Mulig det blir rom for en Cosmopolitan, eller en Mojito!



Tenkte jeg skulle hekle litt i helgen, og da blir det denne tunikaen jeg skal smelle isammen!
Neida!
Det er nyheter fra Odd Molly

Håper dere som har snø, og kulde grader kaster dere ut i den, vi som har "slaps" opp til kne, tar på oss gummistøvler og er like blide :o)


Klem

3 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du kunne lage en slik tunika jeg. Kos deg på Katti i dag da.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Selvfølgelig kan jeg fortelle deg hvordan lage kobling, det er faktisk veldig enkelt. Du merker det ordet du vil koble, og så trykker du på den grønne rundingen (er vel jordklode det skal være), den som ligger mellom tekstfarge og venstrejuster-knappen. Da kommer det opp en liten pop up der du skriver inn adressa, that's it:)

    Jeg også synes dagene raser avgårde, var jo nettopp helg... Men sier ikke nei takk til helg nå igjen, hehe!

    Kose dere i helga:)

    SvarSlett
  3. He,he! du din heklær! Gleder meg til å prøve meg jeg også:) sitter på sofaen, satt meg ned nå. kl er 0130, tapetsert stua nesten ferdig:) koselig å kunne innspirere deg for en gangs skyld. Du har innspirert meg så mye med ting i det siste.. god helg irene, håper du er mett og god og har hatt en fin kveld:)

    SvarSlett